MK 4111 სერვის-ორგანიზაციების მარკეტინგი
(MK4111)

კურსი ორიენტირებულია შეასწავლოს სტუდენტს ის სპეციფიკური მარკეტინგული საკითხები, რომლებიც სპეციფიურია სერვის-ორგანიზაციებისათვის. ამ კურსის ძირითად ფაბულას ქმნის ”ხარვეზების მოდელი”, რომელის მეშვეობით შესაძლებელია მომსახურების ხარისხის კონტროლი. პრობლემები, რომლებიც ჩვეულებრივ თავს იჩენს სერვის-ორგანიზაციებში არის მომსახურების ხარისხის გაზომვა, მასზე ზემოქმედი ფაქტორების განსაზღვრა, მომსახურების ხარისხის შენარჩუნება, მოთხოვნისა და მიწოდების სინქრონიზირება, მარაგების შექმნის შეუძლებლობა და ა.შ. ასეთი ტიპის პრობლემების აღმოფხვრის სტრატეგიების შესწავლა მოხდება კურსის მსვლელობისას.