MK 2210 მარკეტინგის საფუძვლები
(MK2210)

 ამ კურსს ესაჭიროება გასაწევრიანებელი ”გასაღები სიტყვა”

კურსი წარმოაჩენს მარკეტინგს, როგორც მენეჯმენტის
პროცესს. მისი წარმატებით გავლის შემდეგ სტუდენტი შეძლებს უკეთესი ბიზნეს
გადაწყვეტილებების მიღებას, იმის გათვალისწინებით რომ ეცოდინება, თუ როგორ უნდა
შეაფასოს გარემო, როგორ დაგეგმოს და წარმართოს მარკეტინგული ფუნქციები და
განსაზღვროს, თუ რა ელემენტებია უფრო მნიშვნელოვანი მომხმარებლისათვის, როცა იღებს
გადაწყვეტილებას რაიმე საქონლის შეძენასთან დაკავშირებით. 

საგანი იხილავს ისეთე
საკითხებს, როგორებიცაა მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა, პროდუქტისა და
მომსახურების კონცეფციების ჩამოყალიბება, მათი შემდგომი მართვა; ასევე
გადაწყვეტილებები ფასთან, დისტრიბუციასთან და მარკეტინგულ კომუნიკაციასთან
დაკავშირებით
. კურსის გავლის დროს განიხილება თუ როგორ უნდა დალაგდეს საბაზრო
ინფორმაცია და გადაწყვეტილებები სტრატეგიულ დაგეგმვაში რაც ეხმარება ორგანიზაციას
კომერციული წარმატების მოპოვებაში. 

ამ კურსს ესაჭიროება გასაწევრიანებელი ”გასაღები სიტყვა”